Rabu, Mac 18, 2009

CERITERA SEPANJANG MARCH 2009

Bnyk crita n kisah2 penting yg berlaku sekeliling aku nih utk sepanjang march...n semua best2 punya crita n penuh memori..jom kita layan..

-aku balik kedah n bercuti di kg pd awal march-travel jauh bersama elis's family n si comei Nuha-lepak penang n kedah-  makan besar kat kg n smua keluarga sebelah suami aku ader...smua anak beranak seafood gak kami bantai

-pengalaman yg agak scary n mendebarkan dlm flight dr A/S ke KL-first time aku experience menda nih- menempuh perjalan yg up & down dlm flight, not consistant about 10 to 15 minutes- huru hara yg takdapat nak dicritakan dlm flight tuh- choas n panik but alhamdulillah slamt mendarat kembali..syukur..

-11 March 2009 adalah anniversary perchentaan dgn my loving Hubby, so 2009 ni dah masuk yg ke 13 tahun kami kenal n melakari kenangan2 pahit manis masam tawar etc , SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KITA SAYANG, rasa masih seperti baru bila kita mula2 bertemu 11/03/1996...
* 13 tahun aku bahagia ditemani abang
* 13 tahun aku belajar erti kasih sayang
* 13 tahun aku berkongsi pahit manis dlm mnempuh kehidupan
* 13 tahun yg berlalu tanpa mengenal eti jemu

Moga kita trus ROCK & wa caya sama lu & wa sayang sama lu..tangkap lentok abis pada lu


-13/03/09 abah n adik aku gi merisik nun jauh di g.musang saner..akhirnya sampai gak hajat nak bertandang merangkap merisik utk adik aku nih...insyaallah tak lama lagik jadi laki org laa adik aku nih...alhamdullillah smua berjalan dgn baik n hajat yg tersimpan slama ni pun dah disampaikan... kita tunggu brita selanjutnya nanti..Tahniah for adik n moga ko cepat2 sikit matang n pandai dlm mengemudi arah hidup ko, amin...

- Belanja abah & adik makan ikan steam, dah lama aku nak belanja abah makan, sejak kami makan ikan steam yg tak sedap kat alor setar airtu aku dah ckap kat abah, abah datang KL n akak nak bawak gi tempt ikan stim yg sedap..tercapai gak hasrat aku bila abah n adik datang KL 14/030/09 - selepas acara merisik tuh 

- berkonvoi ke kenduri kawen anak kawan suami aku, dah lama aku kenal dia...n syok dpt makan kenduri ala2 jawa nih..ni kali ke 3 laa aku gi kenduri ala jawa n I likes....

- minggu sibuk dgn appraisal form..aku tak nak komen la bnyk dlm suasana yg gawat nih but aku harap kalu tak bynk bonusnya, increament kasik lebih la bos...asyik bos jer yg dapat lebih, asyik bos jer naik pangkat..smua menda asyik bos n teal lead ajer..kalu bos naik pangkat sure coz staff bagus kan...Dear bos,share la dgn anak2 buah tuh..lagi berkat..amin
 
aku stop dulu lah...dah hilang fokus laa bila cakap bab Bonus & increament nih, aku nak gi cari soya Bonus dulu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan