Rabu, Mac 18, 2009

NAPER AKU DAH LAMA TAK UPDATE BLOG...

Fuh...mmg lama sungguh aku amik cuti nih..lamanya tak menaip kat sini..ada bnyk sebab naper aku lama tak berrockeenroll & antaranya :-

* aku tak jumpa plug PC nih...
* aku tak jumpa mouse aku
* ada skali tuh umah aku blackout!!takde kene mengena dgn tak bayar bill letrik yek..
* keybooard aku hilang...

Hehehe..tu antara sebab musababnya laa but sebab2 yg utama :

* asal aku nak bertenet dpn PC ni jer..laki aku sibuk nak update blog dia gak..nak wat camner dia   kata dia blogger TEGAR..
* asal idea tgh melimpah ruah nak memblogkan diri jer..tetiba aku tgk LAKI AKU DAH CURI  IDEA aku tuh...dah siap post kat blog dia plak tu
* laki aku KONKER internet kat umah nih..so aku ni kena pandai2 la bawak diri..eh abang, saper   yg bayar bill streamyx ni yek??

Hah..tu lah alasan2 kukuh aku...malam ni aku dapat bertenet pun sebab laki aku kuar jumpa kawan dia jap..kalu tak postpone lagik ler..semua idea dah basi

Dlm 2 3 minggu lepas jadual mmg penuh sikit, sibuk kat ofis maklumlah nak year end Closing (bank aku tuh closing every 31st March) weekend plak sibuk jadi surirumah n melayan tetamu yg datang. gi kenduri kendara n mcm2 lagik laa..biasalah..jadual weekend aku mmg penuh sokmo.. lain kali aku suruh laki aku kuar minum dgn kawan dia lagik yek!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan