Ahad, Mac 08, 2009

SHOGUN MAI DAH...

Lama gak aku tak jenguk blog aku nih, sibuk sikit kot lately nih..dah lama aku simpan crita panaz ni..SHOGUN 125 RR kami dah sampai dah..alhamdulillah..akhirnya kami dah beli motor baru & yg aku suka sgt dgn motor baru nih :-

*menepati tema kami iaitu : anak beranak SUZUKI & WARNA BIRU JUGAK
* motor baru mesti pick-up baik punyer..bab enjin takyah crita la
* aku suka sgt lampu depan dia coz nampak ala2 kepala transformer...
* sport rim dia yg cantik..tokey kedai cakap rim motor shogun nih `panas sikit'
* kunci motor dia yg panjang mengalahkan kunci kreta..for safety katanya..
* seat penumpang yg tinggi, aku yg duduk blakang nih lagi tinggi dr hubby aku hehehe..mula2 gayat gak!!

WSH73..hehehe ni plat no for last week, bak kata adik ipar aku semalam maksudnya `Wang Sudah Habis' dalam sungguh maknanya ;-) mmg dah abis dah pun..nasib baik bulan 3 bnyk kenduri, potong sikit budget dapur hahaha

Aku nih sebenarnya baru skali jer naik Shogun, tak sempat nak enjoy lama2..takper arini aku nak gi merempit dgn hubby aku...kalu ader sesapa nampak shogun biru plat WSH tuu honk laa yer, kitaorg laa tuh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan