Selasa, Februari 24, 2009

SUZUKI OH SUZUKI

Suzuki Kami Ngan Pose Merajuknya..

SUZUKI RG KAMI DAH MERAJUK...
mmg dah tak bleh hidup dah, puas dipujuk n dibelai but kali nih dia boo layan, so dr hari sabtu lepas lagi suzuki kami mendiamkan dirinya, tak dgr bunyi enjin dia..skrang laki aku cakap dia plak nak merajuk, biar dia tgk laki aku punya merajuk plak... hehehe
so minggu nih aku hantar n amik laki ke opis dia, rasa mcm nak antar ke sekolah plak bila kuar awal2 pagi, sama2 dgn budak sek. aku antar ke jln tun razak, then trus aku ikut bkt bintang dpn pavilion n trus ke jln pudu smpai la ofis aku plak..dekat jer rupanya..yg bestnya semalam, 7.45 am aku dah tercangak kat ofis, laki aku siap tanya, eh naper ayang smpai awal???maklumlah first day nak gi samer2
syok gak gi ofis samer2 nih..but aku imagine dulu aku dok sebelah dia bawak keta, aku bleh layan radio n make up dlm keta but skang nih terbalik, aku plak yg kena bawak ;-p
maybe seminggu la kot kami berdua bersama2 ke tempat kerja..mana la tau kot minggu depan dah dapat motor baru ops....tercerita plak..relax laa dulu..aku baru nak feel gi keja samer2 nih...
tunggu n lihat ajerlah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan