Ahad, Februari 22, 2009

Sofa rimau kami..

Sepatutnya RockeenMawar ni Istheri Tercheenta yang kena up date,tapi kerana masalah teknikal aku diamanahkan untuk mengisi masa lapang - waktu ofis.Cabaran betul nak handle 2 blog ni.gomen mesti tengah gelak kat aku tuhh!..

CERITA SOFA.
Bermatlamat untuk mempunyai ruang tamu yang luas,maka kami dengan berat hati bersetuju untuk menjual sofa bed kesayangan kami kepada seorang kawan.lepas ni kami ada ruang panggung yang luas la.Sofa ni kami beli sewaktu menyewa di Bandar Baru Sentul.Masa tu ruang tamu kami cukup sempit,so kami beli sofa bed untuk dijadikan sofa utama.Bila dah masuk umah baru, tambah pulak dgn perabot baru, lama2 makin nipis kasih sayang kat sofa bed nih..hehehe..bab kata isteri tercheenta dia mau umah kami ikut modern style but minimalis punya..aku setuju ajer coz mmg kena laa dgn jiwa aku..
so tamatlah riwayat sofa bed kami, sblum jual bini aku kemas n lap sofa tuh nampak mcm baru plak, syg gak nak jual..
(cerita kawan aku - anak bongsunya ntak mahu kongsi sofa tu ngan sapa - sapa.dah jadik hak milik kekal sebagai bed-nya..agaknya dia ingat Sofa tuh mainan dia kot)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan